این ستاد میتواند با ارزیابی مستمر اقدامات فرهنگی صورت گرفته به رصد تأثیراین فعالیتها درشتاب سرمایهگذاری در تولید و اصلاح مستمر روشهای تبلیغی - فرهنگی صورت گرفته بپردازد.
درهرحال عدم مدیریت یکپارچه و وابسته کردن اقدامات تبلیغی - فرهنگی به سلیقهها و برنامههای جزیرهای و غیرمتمرکز نه فقط موجب کاهش اثربخشی فعالیتها؛ بلکه ایبسا به ضد خود تبدیل شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر مرندی، تحلیلگر مسائل بینالملل در گفتوگو با «جامجم» به تشریح ظرفیتهای دوران گذار جهانی برای کشورمان پرداخت
گفتوگو با بهمن نامورمطلق، استاد دانشگاه شهید بهشتی
متین محجوب از تجربه حضور «میخوام به دنیا بیام»در مناطق محروم می گوید