مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

تردد بیش از ۲۵۲ هزار زائر از شلمچه و چذابه

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین خوزستان خبر داد:

راه‌اندازی موکب «صدای زائر» برای رسیدگی به مشکلات زائران اربعین در خوزستان

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین خوزستان از راه‌اندازی طرح «موکب صدای زائر» با هدف ثبت و پیگیری شکایات، پیشنهادات و مشکلات زائران اربعین در مرز‌های شلمچه و چذابه خبر داد.
کد خبر: ۱۵۱۲۹۲۸

جام جم آنلاین - خوزستان، یوسف محمودی ظهر امروز یکشنبه اظهار کرد: طرح «موکب صدای زائر» با هدف بهبود کیفیت خدمات و افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های خدمت‌رسان به زائران اربعین طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: کارشناسان کمیته نظارت و ارزیابی به‌صورت میدانی در مرز‌های شلمچه و چذابه مستقر شده‌اند تا مشکلات زائران را بررسی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

محمودی با تأکید بر نقش این سامانه در تسهیل ارتباط زائران با مسئولان بیان کرد: این طرح گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده به زائران در مسیر پیاده‌روی اربعین است.

وی همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه دست‌اندرکاران ستاد اربعین خوزستان برای فراهم‌سازی امکانات لازم در راستای رفاه و آسایش زائران در این دو مرز قدردانی کرد.

محمودی توضیح داد: زائران می‌توانند برای ثبت درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود از طریق تماس با شماره ۱۱۱ (در ساعات اداری) یا مراجعه به وبگاه رسمی http://۱۱۱.ir/ اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها