بیشترین شکایت‌های نوروزی از رستوران‌ها

رئیس سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ستاد فوریت‌های سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بیشترین شکایت از صنف سلف سرویس و رستوران‌ها با 5/14 درصد، اماکن مسکونی با فعالیت غیرمجاز با 1/13 درصد، نانوایی‌ها با 7/10 درصد و صنف ساندویچ و پیتزا با 1/10 درصد بوده است.
کد خبر: ۴۶۴۷۱۷

محراب آقازاده به مهر توضیح داد: فراوانی بر حسب نتایج اقدامات اخبار شامل معرفی به تعزیرات حکومتی بهداشت و درمان با 7/18 درصد، عدم صحت شکایت با 7/17 درصد، اخطار کتبی با 3/17 درصد، رفع نقص با 8/12 درصد و اعلام به دستگاه‌های برون‌بخشی به‌واسطه ارتباط موضوع شکایت به آنان با 8/9 درصد بوده است.به گفته وی، هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از ساعت 8 صبح تا 8 شب به سامانه مدیریت ارتباطات مردمی این ستاد با کد تلفن 09678 اعلام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سفر اربعین به سلامت

ضروری‌ترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفت‌وگو با یک متخصص بیماری‌های عفونی بررسی کرده‌ایم

سفر اربعین به سلامت

وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

نیازمندی ها