درودگر: ملی پوشان ما خسته برگشتند

رافخایی را از خداحافظی منصرف می‌کنیم

انتقاد صریح از رافخایی و تامینی؛

عضو هیات مدیره ملوان: بازیکنان تعصب داشته باشند

عضو هیات مدیره ملوان معتقد است بازیکنان این تیم باید تعصب هم داشته باشند و فقط به مسایل مالی فکر نکنند.
کد خبر: ۵۴۳۵۹۲
عضو هیات مدیره ملوان: بازیکنان تعصب داشته باشند


ناخدا محمود آذرگون،  درباره مشکلات مالی باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار کرد: مشکلات مالی تنها می‌تواند در بخشی از عدم نتیجه‌گیری یک تیم تاثیرگذار باشد. مهم مدیریت و جمع کردن این مساله است. به نوعی علاقه و تعصب در فوتبال ایران همیشه مطرح و تاثیرگذار بوده است و بازیکنان باید متوجه این مهم باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان در مورد این که اگر هدایتی به گفته یکی از بازیکنان ملوان پول نداشته، پس چطور به گواهی مدیرعامل سابق گهر و رسانه‌ها حدود دو و نیم میلیارد به آن باشگاه پول داده؟ تصریح کرد: هدایتی علاوه بر فوتبال در خیلی از جاها سرمایه‌گذاری کرده است. او حدود 10 سال در فوتبال به صورت حامی پول هزینه می‌کند. الان در شرایط خاصی هستیم و دیرکرد در پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان نباید در اذهان عمومی این تصور را ایجاد کند که وی قادر به انجام تعهدات خود نیست.

رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل تعلل در پرداخت‌های بازیکنان ملوان را ناشی از سیاست‌های مدیریتی می‌داند یا نه؟ خاطر نشان کرد: به نظر من تعلل در پرداخت‌های بازیکنان ملوان می‌تواند ناشی از مسایل مدیریتی باشد. هدایتی اگر توانا نبود که نمی آمد تیم مردمی ملوان را بگیرد، پس وی حتما تواناست که این کار را انجام داده است.

وی درباره مصاحبه سید جلال رافخایی علیه باشگاه، بیان کرد: به نظر من یک بازیکن نباید علیه باشگاه خود حرف بزند و این گونه مصاحبه بازیکنان ملوان را تایید نمی‌کنم. چون نظم و انضباط از همان ابتدا در باشگاه ملوان حرف اول را زده است. شاید وی تحت تاثیر دیگران این حرف را زده باشد.

آذرگون در مورد اظهارات هادی تامینی در برنامه «90» گفت: من این سوال را از شما می‌کنم، بازیکنی که مبلغ کل قراردادش برای نیم فصل 250 میلیون است و تا این لحظه (حدود یک ماه و نیم 100 میلیون گرفته) شایسته است این گونه صحبت کند؟ او هم شاید تحت تاثیر دیگران این حرف را زده باشد. ربط دادن نتیجه‌ نگرفتن ملوان به مشکلات مالی از سوی سرمربی این تیم را تایید نمی‌کنم.

رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش  در گفت و گو با ایسنا تصریح کرد: بازیکنان فقط نباید در قبال پول بازی کنند و در اینجا بحث تعصب و عرق و حمیت مطرح است. ملوان همواره در این زمینه ثابت قدم بوده است. مگر فصل پیش ملوان دچار مشکلات عدیده مالی نبود و در سخت‌ترین شرایط در لیگ برتر باقی نماند؟ این بازیکنان همان بازیکنان هستند. پس چرا این فصل شرایط به این گونه شده؟ باید دنبال این بگردیم.

ناخدا آذرگون خاطر نشان کرد: بهتر است بازیکنان و کادر محترم فنی ملوان به جای مصاحبه علیه مسوولان باشگاه، همان طور که مالک باشگاه قول داده با پیروزی در دو مسابقه، هم درصدی از قرارداد خود را دریافت کنند و هم جریمه بازی با پرسپولیس بخشیده شود، به این موضوع پایان دهند.

وی همچنین درباره استفاده از سرمربی غیر بومی برای اولین در تاریخ باشگاه ملوان مطرح کرد: برای استفاده از سرمربی غیر بومی باید شرایط را در نظر بگیریم. شاید زمانی جواب بدهد. تا الان مربی غیر بومی در ملوان کار نکرده است . همان طور که گفتم این قضیه نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتر و دقیق‌تری دارد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها