به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی و بینالملل حوزه شهردار این شهر، علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه دستگاههای حفار (TBM) در مکان دپوی قطار شهری در شهرک بهارستان (میانرود) مرحله تعمیرات و بهروزرسانی و تجهیز را طی میکند، اظهار داشت: در این خط از توان و تجربه پیمانکارانی صاحب فن و نظر استفاده و بیتردید بهعنوان برگ جدیدی از خدمت در دفتر شیراز ثبت میشود.
وی با یادآوری اینکه شهرداری شیراز تمهیدات لازم برای ایجاد کمترین میزان مشکل برای شهروندان در زمان اجرای مرحله حفاری را اندیشیده است، گفت: تجارب حفاری خط یک و مطالعات دقیق، زمینه را برای اجرای عملیات حفاری با کیفیتی بسیار مطلوبتر، فراهم کرده است.
شهردار اضافه کرد: با یاری خداوند، همراهی شهروندان، همکاری تمام دستگاهها و تلاش متخصصان این شهر، در کوتاهترین زمان ممکن، عملیات حفاری خط 2 و نیز ساخت ایستگاههای مورد نظر خط 2 با حداقل مزاحمت برای شهروندان، انجام میشود.
پاکفطرت مسیر خط 2 مترو در شیراز را حدفاصل شهرک بهارستان تا میدان گلستان (کلبه) به طول 14 کیلومتر، اعلام و خاطرنشان کرد: بهحتم با آغاز عملیات اجرایی، شهروندان شیراز متوجه تفاوتها میشوند.
به گزارش فارس، بر اساس مطالعات و طراحیها، شش خط مستقل به طول 90 کیلومتر برای قطار شهری شیراز پیشبینی و طراحی شده است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد