این بازیگر اظهار داشت: برای داریوش مهرجویی (کارگردان بمانی) بهعنوان یکی از پیشگامان سینمای نوین ایران و طلایهدار سینمای مبتنی بر حکمت و فلسفه ایرانی – اسلامی احترام ویژهای قائل هستم و از محضر این استاد درس های زیادی آموختهام.
الماسی ادامه داد: مهرجویی شخصیتی فرهنگی است و در فیلمهای خود به دنبال قصه گویی نیست و آثار او براساس مستنداتی است که دارد و اگر در آثار این شخصیت هم اقتباسی دیده میشود مربوط به معنا و مفهوم است که آن را منطبق با جغرافیای تاریخی مردم خود شکل داد و به نقطهای روشن میرسد.
او که اولین تجربه کارگردانیاش با عنوان «رنج و سرمستی» این روزها در ایلام مقابل دوربین است،گفت: من نمیتوانم هیچ قضاوتی را در مورد فیلم بمانی انجام دهم چرا که این فیلم را ندیدهام و تنها برخی دغدغههای صاحب نظران استان ایلام را شنیدهام که این فیلم به حوزه فرهنگ، اعتقادات و رفتار مردمشناسی ایلام لطمه زده است و تهییج برخی احساسات را موجب شده است.
وی ادامه داد: من در جواب این عزیزان گفتم که این موضوعات در فیلمی بیان شده است و فیلم کاری که میکند این است که موجب چالش فکری مخاطب میشود و این چالش فکری موجب طرح مسالهای می گردد و طرح مساله هم زدودن ابهامات و در نتیجه رسیدن به نقطه جدید را در پی دارد.
وی در پایان نقش مهرجویی را در حراست از فرهنگ ملی و اسلامی بعنوان عضو پیوسته فرهنگستان هنر را ارزنده دانست و گفت: همچنان خود را شاگرد این استاد عزیز میدانم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت وگوی اختصاصی تپش با سرپرست دادسرای اطفال و نوجوانان تهران:
بهروز عطایی در گفت و گو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با حجتالاسلام محمدزمان بزاز از پیشکسوتان دفاع مقدس در استان خوزستان