به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سرهنگ ایزدی معاون طرح و برنامه وبودجه سازمان وظیفه عمومی ناجا، در خصوص اهداف اجرای طرح مکنا (سیستم مدیریت کیفیت ناجا) در این سازمان گفت: از آنجا که عمده فعالیت های این سازمان ارائه خدمات به اقشار جوان و تحصیل کرده جامعه می باشد لذا در راستای تدابیر فرمانده محترم ناجا، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات بهینه به مشمولان و خانواده های آنان و همچنین ارتقای کیفیت عملکرد سازمان، مستندسازی فرآیند های مربوط به امور وظیفه عمومی در نظر گرفته شد که از آن به عنوان طرح مکنا یاد می شود.
ایزدی تصریح کرد: در این رابطه با برگزاری جلسات متعدد هماهنگی، گام های موثری در سال 1391 برداشته شده است.
معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان وظیفه عمومی ناجا از تشکیل شورای مکنا در سال1391 خبر داد و افزود: با تشکیل شورای مکنا به ریاست سردار کریمی جانشین این سازمان ، توانستیم با بکارگیری از تجربیات و نقطه نظرات کارشناسان ، 45 روش برای معاونت های اجرایی سازمان ، مستندسازی کنیم .
وی اظهارداشت: در سال گذشته به منظورآشنایی بیشتر مسئولان سازمان و رده های وظیفه عمومی سراسر کشور با این طرح، همایش دو روزه ای باحضور کارشناسان مدیریت کیفیت ناجا، برگزار شد.
سرهنگ ایزدی خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال جاری طرح «مکنا» را در رده های وظیفه عمومی سراسر کشور به مرحله اجرا در خواهیم آورد و انشاءالله در آینده نزدیک با اجرای این طرح، شاهد ارتقای رضایتمندی مردم از سازمان وظیفه عمومی ناجا خواهیم بود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد