سقوط سنگ در محور های روستایی چالوس خسارت جانی نداشت
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس:

سقوط سنگ در محور های روستایی چالوس خسارت جانی نداشت

بزرگترین پارک جنگلی مازندران در چالوس احداث می‌شود

شهردار چالوس گفت: بزرگترین پارک جنگلی استان در چالوس احداث می شود.
کد خبر: ۵۷۳۲۶۱
بزرگترین پارک جنگلی مازندران در چالوس احداث می‌شود

ایوب صالحی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: به زودی عملیات احداث بزرگترین پارک جنگلی منطقه که طراحی و تهیه کتابچه طرح در شرف اتمام بوده، آغاز می شود.

وی بیان کرد: برای آغاز اجرای این طرح اعتبار اولیه یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل شهرداری در نظر گرفته شده و با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی این پروژه به اتمام خواهد رسید.

صالحی گفت: طبق اعلام موافقت رسمی فرماندهی سپاه پاسداران در خصوص تعریض جاده رادیو دریا از قسمت غرب پادگان شهید رجایی، از امروز عملیات جداسازی از داخل محوطه پس از فنس کشی و تخریب دیوار آغاز می شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکل و تعریض مسیرهای منتهی به رادیو دریا بعنوان توریستی ترین جاده داخل شهر در حال محقق شدن است افزود: بر اساس موافقت های حاصل شده، مقرر شد 35 درصد از عرصه پادگان شهید رجایی بابت آزادسازی شبکه معابر و امور خدماتی و فضای سبز در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار چالوس اضافه کرد: بر این اساس و با بازگشایی معابر و تملک بخشی از عرصه های موصوف خیابان 45 متری تختی امکان جابجایی ورودی این خیابان و نیروی انتظامی فراهم خواهد شد و علاوه بر زیبایی و تغییر مبلمان شهری، ترافیک روان تر می شود.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اخیر بار دیگر استقلال و قدرت ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرد که مردم این سرزمین در هر شرایطی پشتیبان و همراه نظام اسلامی خواهند بود.

چالوس گردشگرپذیرترین شهر مازندران است.

newsQrCode
برچسب ها: چالوس مازندران
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها