پیشنهاد تازه دروازه بان آبی ها به قلعه نویی

رحمتی در جام حذفی استقلال را همراهی نمی کند

دروازه بان استقلال به سرمربی این تیم گفته است که در صورت امکان در بازی های حذفی از دروازه بان های دیگر تیم استفاده کند.
کد خبر: ۵۸۲۳۲۶
رحمتی در جام حذفی استقلال را همراهی نمی کند

سید مهدی رحمتی در فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و تاثیر بسیاری در پیروزی‌های استقلال و موفقیت این تیم داشت. اما این دروازه بان در حالی موفق‌ترین بازیکن لیگ بود که با مصدومیت کمر، از دروازه استقلال محافظت کرد و در بسیاری از دیدارها درد باعث می‌شد پزشکان مدام بالای سر او حاضر شوند.رحمتی
البته راهکار قلعه‌نویی برای بهبودی رحمتی یک روز استراحت کامل پس از هر بازی بود که سبب شد این دروازه‌بان زیاد از مصدومیت اذیت نشود. اما حالا رحمتی طی صحبت با حمید بابازاده پیشنهاد جدیدی ارائه کرده و از مربی دروازه‌بان‌های تیم خواسته پیشنهاد او را به قلعه‌نویی منتقل کند تا در صورت موافقت سرمربی اجرایی شود.
رحمتی خواسته تا در بازی‌های جام حذفی دروازه‌بان دوم تیم به بازی گرفته شود تا هم انگیزه‌ای برای رقابت در استقلال برای او ایجاد شود و تلاش کند آمادگی‌اش را حفظ کند تا توانایی‌هایش ثابت شود هم به یک نیمکت‌نشین کامل تبدیل نشود. دروازه‌بان استقلال مدعی شده که طبق تحقیق او اکثر تیم‌های بزرگ دنیا نظیر بارسلونا بازی‌های جام حذفی را برای دروازه‌بان دوم تیم در نظر می‌گیرند تا از شرایط بازی دور نشوند.
فصل بعد استقلال دو مرحله حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد در بازی‌های لیگ برتر هم باید از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. از سوی دیگر رحمتی هنوز هم امیدوار به رفع مشکلش با کی‌روش است تا در جام جهانی بتواند از دروازه تیم ملی محافظت کند و در این شرایط اگر بازی‌های جام حذفی را هم برای استقلال به میدان برود احتمال مصدومیتش افزایش خواهد یافت و نمی‌تواند به علت مصدومیت از حضور در میدان محروم بشود. حال باید دید قلعه‌نویی که در فصل گذشته از آسیب‌دیدگی رحمتی می‌ترسید با پیشنهاد او موافقت می‌کند یا نه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها