آنها روحیه بهتری دارند

بوناچیچ: برای شکست پرسپولیس آماده ایم(تکرار)

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با حل بحران به دنبال شکست پرسپولیس هستیم.
کد خبر: ۵۸۴۶۴۶
بوناچیچ: برای شکست پرسپولیس آماده ایم(تکرار)

لوکا بوناچیچ در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس تهران از هفته دوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج‌فارس، اظهار کرد: ذوب‌آهن روال طبیعی تمرین‌های خود را انجام داده و آماده است. در بازی فردا انتظار یک بازی سخت را داریم. علاوه بر این‌ که پرسپولیس مسابقه نخستش را برابر تراکتور برد اما ذوب‌آهن برابر استقلال صنعتی اهواز شکست خورد و به همین دلیل پرسپولیس به نسبت ذوب‌آهن از لحاظ روحی برتری نسبی دارد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات یاران بسیار خوبی را جذب کرد اما ذوب‌آهن هیچ چاره‌ای جز بردن پرسپولیس ندارد. می‌رویم بازی کنیم تا ببریم. در اهواز نیز با این‌ که بسیار مطلوب بازی کردیم اما نتوانستیم مسابقه را با برد به پایان برسانیم.

بوناچیچ در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری که نبود بدنساز را عامل باخت ذوب‌آهن در بازی نخست دانست، تصریح کرد: شکست ذوب‌آهن در بازی اول ربطی به عدم حضور بدنساز ندارد. با این‌ که تا دقیقه 75 تیم برتر میدان بودیم اما به دلیل اشتباه خودمان باختیم. این باخت ربطی به مسائل بدنی نداشت. بدشانسی یکی از عوامل باخت ذوب‌آهن بود. برابر پرسپولیس باید به گونه‌ای عمل کنیم که بازی را با برد به پایان برسانیم؛ چرا که ذوب‌آهن با مقدار استرسی که از لیگ قبلی در خود دارد، باعث شده است که نتواند نتایج مطلوب را به دست آورد.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: بازیکنان خط دفاعی ذوب‌آهن بازیکنان کم‌تجربه‌ای نیستند. میانگین سنی آنها بالای 30 سال است و معتقدم باید بهتر از اینها در بازی برابر استقلال صنعتی اهواز کار می‌کردند.

بوناچیچ درباره این‌ که ذوب‌آهن چه زمانی به مرز آمادگی مطلوب می‌رسد، گفت: فعلا یک هفته از لیگ گذشته و ما فقط 18 جلسه تمرین داشته‌ایم و مقداری زود است که بتوانم بگویم ذوب‌آهن چه زمانی به مرز آمادگی مطلوب می‌رسد.

وی همچنین ادامه داد: باید تلاش کنیم تا بحران را پشت سر بگذاریم. با آوردن روح‌الله عرب به تیم قصد داشتیم مشکل گلزنی تیم حل شود. همچنین تمرینات اختصاصی برای محسن مسلمان و مهدی رجب‌زاده تدارک دیده‌ایم و اگر بخت و اقبال ما را یاری کند، می‌توانیم در بازی‌های آینده برابر پرسپولیس و تراکتور نتایج مطلوبی به دست آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها