در اصفهان به بازیکنان بی احترامی می کنند

بنگر: کسی پیگیر این توهین ها نیست

دود و هنرپیشه و مجری تلویزیون حاشیه های بازی بی رمق

ذوب آهن - پرسپولیس ؛ یک امتیاز مزد بازی با احتیاط

ذوب آهن - پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بازی محتاطانه ای را به نمایش گذاشتند و روی احتیاط بیش از حد تنها به یک امتیاز این بازی بسنده کردند.
کد خبر: ۵۸۴۸۹۴
ذوب آهن - پرسپولیس ؛ یک امتیاز مزد بازی با احتیاط

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بازی کسل کننده ای را در نیمه اول به نمایش گذاشتند به طوری که موقعیت خطرناک روی دروازه ها خلق نشد.

تنها در دقیقه 42 ضربه قاسم دهنوی به دیرک دروازه ذوب آهن برخورد کرد.

در نیمه دوم برای لحظه هایی بازی روند بهتری پیدا کرد اما احتیاط بیش از حد دو تیم باعث شد توپ در میانه های میدان بیشتر جریان داشته باشد.این در حالی بود که ذوب آهن تامینی را به بازی آورد.پرسپولیس نیز عباس زاده را به جای غلامرضا رضایی در دقایق پایانی وارد میدان کرد.

با ورود این بازیکن در دقیقه 88 برخورد مدافع ذوب آهن با او اعتراض شدید علی دایی را به همراه داشت که داور معتقد بود حطا پشت محوطه جریمه ذوب آهن صورت گرفته است. ضربه خطا را پیام صادقیان به دیرک دروازه ذوب آهن کوبید و در بازگشت توپ ضربه برگردان پرسپولیسی ها به خارج رفت تا یکی از معدود بخت های گلزنی پرسپولیس در این بازی از دست برود.

ترکیب ذوب آهن:

کاسپارف، سپهر حیدری، محمد صلصالی، مصطفی اکرامی، علیرضا محمد، وحید علی‌آبادی( از دقیقه 24 مرتضی تبریزی)، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، میلاد زنیدپور( از دقیقه 63 هادی تامینی)،‌ مهدی‌ رجب‌زاده( از دقیقه46 اکبر ایمانی) و اسماعیل فرهادی

سرمربی: لوکا بوناچیچ

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، سیدمیثم حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه 55 پیام صادقیان)، غلامرضا رضایی( از دقیقه 88 محمد عباس‌زاده) و سیدمهدی سیدصالحی

سرمربی: علی دایی

حاشیه های بازی

*لباسی که بر تن لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب آهن بود دقیقا با لباس توپ جمع‌کن‌های کنار زمین یکسان بود. بوناچیچ کاوری برتن کرد تا لباسش با لباس بازیکنان تیمش یک رنگ نباشد.

*هواداران پرسپولیس به سیدجلال حسینی لقب جدیدی دادند و او را با عنوان سیم‌ خاردار تشویق می کردند.

* لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب آهن در چند صحنه به نیمکت نشینان تیمش اعتراض کرد.

* علی ضیا مجری برنامه ویتامین ث در ورزشگاه فولاد شهر حضور داشت و از تماشاگران دو تیم و این بازی گزارشی تهیه کرد.

* مجید باقربیگی هنرپیشه قصه‌های مجید در جایگاه ویژه حضور داشت.

*در حالی که کمتر از 30 دقیقه به آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن باقی مانده بود، اتفاق عجیبی در ورزشگاه فولادشهر رخ داد که برای دقایقی این بازی را تحت تاثیر قرار داد.

- در رختکن تیم پرسپولیس برای دقایقی دود مشاهده شد که این موضوع اعتراض سرپرست پرسپولیس را به همراه داشت اما بعد از چند دقیقه این مشکل حل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها