در اصفهان به بازیکنان بی احترامی می کنند

بنگر: کسی پیگیر این توهین ها نیست

نباید این فرصت‌ها را ساده از دست بدهیم

حسینی: از ذوب آهن برتر بودیم فقط گل نزدیم

جلال حسینی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حضور در جمع صدرنشینان نباید به سادگی فرصت‌ها را از دست بدهیم.
کد خبر: ۵۸۴۹۶۷
حسینی: از ذوب آهن برتر بودیم فقط گل نزدیم

به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ سیدجلال حسینی پس از تساوی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با تیم جوان و تازه‌ای که داریم در 2 بازی انجام داده به نظرم عملکرد خوب و قابل قبولی را داشتیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های زیاد حریفان را شکست بدهیم.

وی افزود: ما فرصت‌های زیادی را به دست آوردیم و برتر از ذوب آهن بودیم اما فقط گل نزدیم تا 3 امتیاز را بگیریم. در کل بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم اما بدشانسی و بی‌دقتی اجازه نداد تا برنده باشیم و بازی مساوی تمام شد.

حسینی ادامه داد: ما باید قدر این فرصت‌‌هایمان را برای اینکه در جمع صدرنشینان باشیم بیشتر بدانیم و از همین اول کار را محکم رو به جلو ببریم. ما تیم خوب و جوانی داریم و روز به روز شک نکنید که بهتر، منسجم‌تر و قوی‌تر خواهیم شد.

حسینی تاکید کرد: ما کاری به نتایج هیچ تیمی نداریم و فقط برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم تا ان‌شاءالله فصل گذشته را جبران کنیم. ما مقابل تیم کوچکی قرار نگرفتیم بالاخره ذوب آهن از جمله تیم‌هایی است که بازیکنانش چند سال کنار یکدیگر به میدان رفتند و مطمئن باشید برای هر تیمی دردسر ساز می‌شود اما ما باید 2 امتیاز این بازی را فراموش کنیم و ان‌شاءالله در 5 بازی متوالی که در تهران داریم با پیروزی‌های شیرین در جمع بالانشینان قرار بگیریم. به نظر من این بازی نویدبخش روزهای خوب را برای پرسپولیس داشت. چون ما باید بدانیم که در خارج از خانه هم امتیازهای لازم را جمع کنیم و فقط به فکر امتیازهای داخل خانه نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها