در اصفهان به بازیکنان بی احترامی می کنند

بنگر: کسی پیگیر این توهین ها نیست

مدافع تیم پرسپولیس با انتقاد از تماشاگران اصفهانی و رفتار آنها توهین های این هواداران را در جریان دیدار پرسپولیس و ذوب آهن را مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۵۸۴۹۷۲
بنگر: کسی پیگیر این توهین ها نیست


به گزارش سایت جام جم ورزشی ؛ محسن بنگر پس از تساوی مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من واقعا متاسفم برای کسانی که در ورزشگاه‌ها به فوتبال و فوتبالیست‌ها توهین می‌کنند. کی تماشاگران پرسپولیس و استقلال اینطور به بازیکنان یک تیم توهین می‌کنند؟ متاسفانه در میان شهرستان‌هایی که رفته‌ام فقط اصفهان است که این طور به یک بازیکن بی‌احترامی  می‌کنند که واقعا برای من جای سوال است که چرا این اتفاق اینقدر راحت می‌افتد و کسی هم پیگیر نیست.

وی افزود: من هم بازی خودم را می‌کنم و متاسفانه این طوری است که این اتفاق برایم در جایی بیفتد که سال‌ها در آن بازی کردم. من هیچ جا به اندازه اصفهان ندیدم که اینطور توهین کنند. ولی در کل ما مقابل ذوب آهن آماده و جوان بازی خوب و قابل قبولی را انجام دادیم و فقط متاسفانه در زدن ضربات نهایی کمی بدشانس بودیم.

بنگر ادامه داد: حیف شد 2 امتیاز حساس، حیاتی و مفت را از دست دادیم که اگر دومین پیروزی خود را کسب می‌کردیم به همراه حدود 5 بازی پشت سر هم در تهران می‌‌توانستیم به راحتی در بالای جدول تکیه بزنیم اما نشد. ما همچنان با 2 بازی نشان دادیم که مدعی هستیم و برای رسیدن به هدفمان نیز تلاش‌مان را بیشتر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مطمئنا ذوب آهن با بازیکنان جوان و خوبی که دارد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما به نظرم در بازی مقابل پرسپولیس اسیر بازی خوب ما شد. فقط متاسفانه ما در دیدار مقابل ذوب آهن همه کار کردیم ولی گل نزدیم که انشاءالله در بازی‌های بعدی با تیم جوان و یکدستی که داریم این مشکل ما هم برطرف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها