به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بازی های جدید ایرانی در سبک ها و پلتفرم های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال حوزه گیم دنیا گذاشته شد.
نمایشگاه گیمزکام 2013 به دلیل گستردگی استقبال گروه های مختلف بازدیدکنندگان و شرکت های تجاری از سراسر دنیا فرصت مناسبی را برای معرفی و ارایه بازی های جدید ایرانی که در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در سطح مطلوبی قرار داشت فراهم آورد و این بازی ها مورد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت.
بر اساس اعلام معاونت بازرگانی و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، برپایی نشست های تخصصی و سازنده با بیش از 75 شرکت خارجی فعال در صنعت گیم دنیا به همراه توافق اولیه برای توزیع و فروش بیش از پنج بازی ایرانی در بازارهای کشورهای حوزه آمریکا، اروپا و آسیای شرقی در قالب برپایی غرفه این بنیاد در نمایشگاه گیمزکام و حضور نمایندگان صنعت گیم ایران صورت گرفت.
تفاهم برای انتقال دانش و دعوت از استادان حوزه صنعت گیم کشورهای مختلف و صاحب نام دنیای بازی برای حضور در سمینارهای علمی، برگزاری کارگاه های تخصصی – آموزشی صنعت گیم ایران از دیگر برنامه های انجام شده در ایام برپایی نمایشگاه 2013 آلمان در غرفه بنیاد ملی بازی های رایانه ای به شمار می رود.
شرکت های معتبر و بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، کونامی، اکتیویژن و بسیاری دیگر در فضای رقابتی این نمایشگاه که بزرگترین رویداد در زمینه تفریح و سرگرمی و بازی های رایانه ای تعاملی در اروپاست، حضور یافته و به ارائه آخرین دستاوردها تولیدات خود به علاقمندان پرداختند.
نمایشگاه «گیمزکام »2013 از تاریخ 21 تا 25 آگوست (30 مردادماه تا سوم شهریور) در کلن آلمان برگزار شد.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد