در آستانه دیدار سپاهان و ذوب آهن

بوناچیچ: کرانچار و دایی به قضیه منصفانه تر نگاه کنند

در هفته یازدهم لیگ برتر یک دربی برگزار می شود، دربی اصفهان که در این دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۶۰۰۲۳۷
بوناچیچ:  کرانچار و دایی به قضیه منصفانه تر نگاه کنند

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب آهنی ها امروز درباره دیدار با سپاهان و ذوب آهن و همچنین دعوای رسانه ای کرانچار و دایی صحبت کرده است که خلاصه این گفت و گو را با همه در ادامه می خوانیم:

*دربی یک بازی فوق‌العاده است که ممکن است هر نتیجه‌ای در آن رقم بخورد، مساوی، برد یا باخت، البته من و بازیکنانم فقط برای برد به میدان می‌رویم و به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

* من تمام بازی‌های بزرگ را دربی می‌دانم بنابراین در دربی‌های زیادی حضور داشته‌ام اما تعداد آنها را یادم نیست.

* من و کرانچار در دربی به فکر پیروزی هستیم و می‌خواهیم تیم‌هایمان گل بزنند، مسائل حاشیه‌ای در دربی اصفهان نسبت به دو تیم استقلال و پرسپولیس کمتر است بنابراین قطعاً شاهد دربی بهتری نسبت به دربی تهران خواهیم بود.

* سپاهان در چند سال اخیر در زمینه جذب بازیکن و تیم‌داری نسبت به ذوب‌آهن موفق‌تر بوده است بنابراین روی کاغذ شانس آنها برای پیروزی بیشتر است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد.

* من چند سال قبل سرمربی سپاهان بوده‌ام و نسبت به آن زمان بازیکنان و مربیان این تیم تغییر کرده‌اند بنابراین نمی‌توان به اطلاعاتم در مورد سپاهان اکتفا کنم.

* من و کرانچار در کرواسی هم مقابل یکدیگر در دربی حضور داشتیم و خیلی خوشحالم که اکنون این اتفاق در ایران هم رخ می‌دهد و می‌خواهیم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

* به عقیده من هم دایی و هم کرانچار باید منصفانه‌تر به این مسئله نگاه کنند و احساسی صحبت نکنند ما مربی هستیم و باید حرف‌مان را داخل زمین بزنیم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم داوران هم مثل مربیان و بازیکنان حق اشتباه دارند و ممکن است داور هم اشتباه کند اما به عقیده من اشتباه داوران عمدی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها