وی تاکید کرد: برنامه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو برای بازگشت قیمت داروهای خاص، به تنهایی نمی تواند مشکلات بازار دارویی را حل کند.
رئیس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران در ارتباط با تبلیغ داروها توسط برخی از پزشکان، نیز گفت: اصولا تبلیغ کردن دارو کار اشتباهی است و قطع به یقین بدانید، دارویی که تبلیغ می شود احتمالا مشکلاتش بیشتر از سایر داروهاست که تبلیغ نمی شوند.
وی ضمن مخالفت با تبلیغات تلویزیونی، ماهواره ای و...، افزود: البته برای برخی داروها جای مانور خیلی کم است. مثل داروهای ضد سداررطان و... که پزشک لازم می بیند بهترین نوع دارو را برای بیمارش تجویز کند. (مهر)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد