ناامیدی بازیکن پرسپولیس از کروش

دهنوی: به تیم ملی دعوت نمی شوم

قاسم دهنوی که با سر و صدای بسیار زیادی به پرسپولیس پیوست تا این هفته هنوز موفق نشده که برای تیمش یک ستاره باشد.
کد خبر: ۶۰۲۰۴۷
دهنوی: به تیم ملی دعوت نمی شوم

 سایت جام جم ورزشی- دهنوی اما به درخشش در روزهای آینده امیدوار است هر چند تقریبا اطمینان دارد که کروش او را به تیم ملی دعوت نمی کند. دهنوی امروز گفت و گویی با ایسنا انجام داده که خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* بعد از بازی مقابل تیم فجر تمرین های منظمی انجام داده ایم و خود را برای بازی بعد با صبای قم آماده می کنیم.

* نظر علی دایی بود که در بازی با فجر روی نیمکت باشم. اصلا از این موضوع ناراحت نیستم. شکر خدا بازیکنانی که در پست من به میدان رفتند خوب کار کردند.

* رقبا در زمین خود به ما اجازه نمی دهند بازی همیشگی مان را انجام دهیم اما طلسم نبردن در بازی های خارج از خانه را می شکنیم. بازیکنان تیم هم عزمشان را جزم کرده اند که نخستین برد خارج خانه را مقابل صبا به دست بیاوریم.

* صبا نشان داده از زمانی که مایلی کهن را به عنوان سرمربی بالای سر خود دارد، فوتبال به روزتری بازی می کند. من کم و بیش بازی هایشان را دنبال کرده ام. آنها باخت دراماتیکی مقابل استقلال داشتند.

* خیلی از کارشناسان گفته اند تا این هفته از لیگ خوب بوده ام. سال قبل که در تراکتور بودم بهتر بودم چرا که پستم چیز دیگری بود. امسال در پست هافبک دفاعی بازی می کنم و تحرک کمتری دارم.

* بعد از داربی هجمه زیادی به من وارد شد. هر دو تیم از باختن می ترسیدند ولی بعضی کارشناسان فقط روی من زوم کرده بودند.

*من سرم به کار خودم است و تلاشم را برای موفقیت تیمی که در آن هستم به کار می گیرم. همه می دانند که در هر تیمی که بوده ام از مس کرمان گرفته تا تراکتورسازی و پرسپولیس خالصانه کار کرده ام.

* من هم نمی گویم همیشه 100 بوده ام اما زیر 50 هم نبوده ام! سعی کردم همیشه بالای 70 باشم. در تیم اگر نیاز به کار دفاعی باشد من بیشتر مواقع خودم را می رسانم.

* بعضی ها می خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند اما نمی دانند چطور این کار را بکنند. آن وقت می آیند این موضوع را مطرح می کنند که بازیکنان پشت سر هم حرف می زنند اما اصلا درست نیست.

* با توجه به پستی که فعلا بازی می کنم بعید می دانم به تیم ملی دعوت بشوم. در تراکتورسازی خیلی خوب بودم و دعوت می شدم. امسال هم در 6-7 هفته عملکردم خوب بود. باید ببینیم نظر کی روش چیست اما فکر نمی کنم به اردو دعوت شوم. تمام انرژی ام را برای پرسپولیس می گذارم و اگر به تیم ملی هم دعوت شدم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها