نویسنده و شاعر کودک و نوجوان تاکید کرد:

مخاطب شناسی دقیق اساس تولید گیم برای کودکان

نویسنده و شاعر باسابقه عرصه کودکان و نوجوانان گفت: تولید بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان تابع عناصری نظیر قصه جذاب، تکنیک روز و تبلیغ و معرفی صحیح آن به خانواده‌هاست.
کد خبر: ۶۰۹۸۴۴
مخاطب شناسی دقیق اساس تولید گیم برای کودکان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی رحماندوست گفت: کودکان و نوجوانان اکنون فارغ از موضوع سرگرمی نیاز به انگیزه برای ارتباط به تولیدات سرگرمی نظیر بازی های رایانه ای دارند.

وی افزود: دنیای کودک و نوجوان نیازمند قصه‌ها و بازی‌های پیچیده‌تری با جذابیت‌های بصری است که تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای می توانند با ترکیب جذابیت‌ و قصه‌های ایرانی این گروه عظیم مخاطب را جذب کنند.

رحماندوست از صنعت گیم به عنوان یکی از ابزارهای قابل اعتنا در عرصه آموزش عمومی در دنیای امروز نام برد و اظهار کرد: بازی های رایانه ای سالم، آموزنده و جذاب سرعت انتقال مفاهیم تربیتی و آموزشی به گروه کودک و نوجوان افزایش می دهد.

نویسنده با سابقه عرصه کودک و نوجوان تاکید کرد: فعالان عرصه گیم می بایست با شناخت دقیق مخاطب خود بخصوص کودکان به تولید اثر برگرفته از قصه های ناب و جذاب ایرانی با تکنیک روز اقدام کنند. بازی نامه و داستان بازی های رایانه ای  علاوه بر بار دراماتیک توجه به زندگی ایرانی و داستان های کهن فارسی را مورد توجه قرار دهد.

رحماندوست همچنین برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای را برای معرفی آثار ایرانی به خانواده ها تاثیرگذار دانست و ادامه داد: بسیاری از استعدادهای عرصه  گیم و تولیدات جذاب با عرضه و معرفی درست از طریق یادشده به جامعه معرفی می شود.

داور سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران افزود: استعدادهای بسیاری در عرصه گیم وجود دارد که با توجه و سرمایه گذاری مناسب، مجال فعالیت می یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها