نویسنده و شاعر کودک و نوجوان تاکید کرد:

مخاطب شناسی دقیق اساس تولید گیم برای کودکان

نویسنده و شاعر باسابقه عرصه کودکان و نوجوانان گفت: تولید بازی‌های رایانه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان تابع عناصری نظیر قصه جذاب، تکنیک روز و تبلیغ و معرفی صحیح آن به خانواده‌هاست.
کد خبر: ۶۰۹۸۴۴
مخاطب شناسی دقیق اساس تولید گیم برای کودکان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی رحماندوست گفت: کودکان و نوجوانان اکنون فارغ از موضوع سرگرمی نیاز به انگیزه برای ارتباط به تولیدات سرگرمی نظیر بازی های رایانه ای دارند.

وی افزود: دنیای کودک و نوجوان نیازمند قصه‌ها و بازی‌های پیچیده‌تری با جذابیت‌های بصری است که تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای می توانند با ترکیب جذابیت‌ و قصه‌های ایرانی این گروه عظیم مخاطب را جذب کنند.

رحماندوست از صنعت گیم به عنوان یکی از ابزارهای قابل اعتنا در عرصه آموزش عمومی در دنیای امروز نام برد و اظهار کرد: بازی های رایانه ای سالم، آموزنده و جذاب سرعت انتقال مفاهیم تربیتی و آموزشی به گروه کودک و نوجوان افزایش می دهد.

نویسنده با سابقه عرصه کودک و نوجوان تاکید کرد: فعالان عرصه گیم می بایست با شناخت دقیق مخاطب خود بخصوص کودکان به تولید اثر برگرفته از قصه های ناب و جذاب ایرانی با تکنیک روز اقدام کنند. بازی نامه و داستان بازی های رایانه ای  علاوه بر بار دراماتیک توجه به زندگی ایرانی و داستان های کهن فارسی را مورد توجه قرار دهد.

رحماندوست همچنین برگزاری نمایشگاه های بازی های رایانه ای را برای معرفی آثار ایرانی به خانواده ها تاثیرگذار دانست و ادامه داد: بسیاری از استعدادهای عرصه  گیم و تولیدات جذاب با عرضه و معرفی درست از طریق یادشده به جامعه معرفی می شود.

داور سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران افزود: استعدادهای بسیاری در عرصه گیم وجود دارد که با توجه و سرمایه گذاری مناسب، مجال فعالیت می یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها