سیدعباس تلقری افزود: این پل 60 سال پیشینه دارد که در زمان ساخت هفتهای پنج دستگاه خودرو از آن تردد داشت و امروز روزانه بیش از 800 دستگاه خودرو روی آن رفت و آمد میکنند
وی طول پل را 40 متر و عرض آن را با احتساب دو پیادهرو یک متری در مجموع 13 متر اعلام کرد و گفت: این پل فلزی دیگر جوابگوی حجم بالای ترافیک موجود بر آن نیست.
تلقری، محور لالی - اندیکا را نیازمند تعریض دانست و افزود: پیشتر این دو شهرستان به صورت بخش، از توابع مسجد سلیمان بودند و محورهای ارتباطی آنها هم روستایی بود، ولی هماینک با تبدیل شدن لالی و اندیکا به شهرستان و ارتباط خوزستان با چهارمحال و بختیاری از این طریق، محور موجود نیازمند بهسازی و تعریض است. پل جایگزین پل شور هم که در کیلومتر 10 این محور قرار دارد باید ساخته شود.
لالی واقع در شمال خوزستان و 180 کیلومتری اهواز 334 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مجموع 79 کیلومتر راه اصلی و بقیه راه روستایی استY لالی در فروردین 82 به عنوان شهرستان مستقل از شهرستان مسجدسلیمان جدا شد.
جمعیت این شهرستان براساس آخرین برآوردها نزدیک به 90 هزار نفر برآورد شده که 50 درصد آن عشایر، 30 درصد روستایی و 20 درصد شهری است.
شهرستان اندیکا هم با 2300 کیلومتر مربع وسعت و 80 هزار نفر جمعیت با سه بخش در شمالشرقی خوزستان قرار دارد. این شهرستان پیش از این بخشی در شهرستان مسجدسلیمان بود. تبدیل شدن بخش اندیکا به شهرستان از سال 84 آغاز و در نیمه دوم سال ۸۶ نهایی شد. (ایرنا)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت