این رستوران در پوستر بزرگی که مقابل درِ ورودی آن نصب شده، هشدار داده است که چون بچههای پر سروصدا اسباب مزاحمت برای مشتریان دیگر هستند، ورود آنها به رستوران ممنوع است.
مالک این رستوران گفت: اگر قرار است هر مکانی قانونی داشته باشد، این هم قانون رستوران ما است. اگر شما به جایی بروید و نخواهید به قوانین آن احترام بگذارید، باید جای دیگری را که مناسب شما است برای غذا خوردن پیدا کنید.
«ترزا» که یک گردشگر است میگوید: به نظر من این قانون مسخره است. من فکر میکنم که بچهها نیاز دارند که یاد بگیرند چطور باید در یک رستوران رفتار کنند. اما اگر شما آنها را به رستوران نبرید، چطور میخواهند رفتار درست در این اماکن را بیاموزند.
یک گردشگر دیگر نیز میگوید: من فکر میکنم که این اصلا منصفانه نیست. چرا که به نظرم بچهها باید به رستوران بروند.
مالک رستوران «اولد فیشرمن گروتو» یا «ماهیگیر پیر، گروتو» در کالیفرنیا میگوید که چنین ایدهای را از دو سال پیش در سر داشت اما به تازگی تصمیم گرفته که آن را عملی کند.
این تصمیم با خشم بسیاری از کاربران اینترنت روبرو شده است که در وب سایتهای اجتماعی و «یلپ» که وب سایت راهنما برای گردش است نارضایتی خود را از این تصمیم اعلام کردهاند.(ایسنا)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد