سرهنگ تیمور حسینی در گفتگو با مهر اظهارداشت: دهها نقطه در شهر شناسایی شده که بیشرین حوادث و تصادفات را شاهد بوده اند و نسبت به ایمن سازی ای نقاط اقدام شده است.
وی تصریح کرد: در نقاط حادثه خیز هرکجا که نیاز به ایمن سازی معبر باشد اقدامات لازم صورت می گیرد ، به طور مثال جایی ممکن است نیاز به تعویض تابلو یا اصلاح هندسی داشته باشد و جایی دیگر نصب کاهنده سرعت .
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در هر نقطه ای از شهر که در آن تصادف مهمی رخ دهد هیاتی کارشناسی در محل حضور می یابد تا مشکلات هندسی و مهندسی مشخص و نسبت به رفع آن اقدام شود.
وی با بیان اینکه بیشترین میزان مرگ در تصادفات مربوط به عبران پیاده و موتورسواران است گفت: 65 درصد تلفات حوادث رانندگی مربوط به موتورسواران و عابران پیاده است، این درحالیست که با برخوردهای صورت گرفته و آموزش های داده شده طی مدتهای گذشته اکنون تازه به رقم 40 درصدی استفاده موتور سیکلت سواران از کلاه ایمنی رسیده ایم.
سرهنگ حسینی گفت: 4 تخلف عمده موتور سیکلت سواران شامل استفاده از کلاه ایمنی، عبور از چراغ قرمز، عبور از پیاده رو و عبور از محل های ممنوع به صورت ویژه در طرح تابستانی برخورد با موتور سیکلت سواران اعمال شده است، بطوری که آموزش، ارشاد و اعمال قانون توامان به اجرا درآمده است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد