به گزارش واحد مرکزی خبر، علی شمخانی که در جمع مسئولان مراکز روابط عمومی وزارتخانهها و دستگاههای دولتی سخن میگفت، افزود: اصلیترین مأموریت مراکز روابط عمومی، تحقق راهبرد محوری دولت در ایجاد و ارتقای امید و نشاط مستمر در جامعه است. وی با تبیین نقش و کارکرد انتقال پیام احسن به جامعه از منظر قرآن کریم و آموزههای دینی به رویکردهای رسانهای و تبلیغاتی کشور در سالهای دفاع مقدس و جایگاه بیبدیل امام خمینی(ره) در این عرصه اشاره کرد و گفت: حفظ و تقویت توان روحی و معنوی جامعه برای مقاومت در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و تحمیل شکست به صدام و حامیان منطقهای و بینالمللی وی، معجزهای بود که از رهگذر بهرهگیری هوشمندانه و موثر تبلیغاتی و رسانهای حاصل شد.
شمخانی با تأکید بر ضرورت افزایش تناسب بین اقدامات گسترده و موثر دستگاههای دولتی با فعالیتهای تبلیغاتی و رسانهای که برای انعکاس فعالیتها انجام میشود، گفت: ارزشافزایی در حوزه اطلاعرسانی و ارتباط با افکار عمومی فقط با توجه خاص به اولویتها، نیازمندیها و انتظارات مردم فراهم خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را حاصل تجربیات سی و پنج ساله نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با بحرانها و شرایط خاص اقتصادی کشور دانست و افزود: باید با عزمی ملی از مجموعه ظرفیتهای ارتباطی شامل رسانههای عمومی، فضای مجازی، تریبونهای مذهبی، سیاسی و فرهنگی برای توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها مدل بومی برای رونق و توسعه اقتصادی کشور استفاده و زمینههای تحقق آن را فراهم کنیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی«جامجم» با احمد ابوالقاسمی یکی از موفقترین قاریان قرآن و میزبان برنامه «محفل»
در گفتوگو با دکتر علیرضا کیخا معاون امور استانهای رسانه ملی مطرح شد
علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با جام جم آنلاین:
ابوالفضل ظهره وند نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین: