به گزارش واحد مرکزی خبر، علی شمخانی که در جمع مسئولان مراکز روابط عمومی وزارتخانهها و دستگاههای دولتی سخن میگفت، افزود: اصلیترین مأموریت مراکز روابط عمومی، تحقق راهبرد محوری دولت در ایجاد و ارتقای امید و نشاط مستمر در جامعه است. وی با تبیین نقش و کارکرد انتقال پیام احسن به جامعه از منظر قرآن کریم و آموزههای دینی به رویکردهای رسانهای و تبلیغاتی کشور در سالهای دفاع مقدس و جایگاه بیبدیل امام خمینی(ره) در این عرصه اشاره کرد و گفت: حفظ و تقویت توان روحی و معنوی جامعه برای مقاومت در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و تحمیل شکست به صدام و حامیان منطقهای و بینالمللی وی، معجزهای بود که از رهگذر بهرهگیری هوشمندانه و موثر تبلیغاتی و رسانهای حاصل شد.
شمخانی با تأکید بر ضرورت افزایش تناسب بین اقدامات گسترده و موثر دستگاههای دولتی با فعالیتهای تبلیغاتی و رسانهای که برای انعکاس فعالیتها انجام میشود، گفت: ارزشافزایی در حوزه اطلاعرسانی و ارتباط با افکار عمومی فقط با توجه خاص به اولویتها، نیازمندیها و انتظارات مردم فراهم خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را حاصل تجربیات سی و پنج ساله نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با بحرانها و شرایط خاص اقتصادی کشور دانست و افزود: باید با عزمی ملی از مجموعه ظرفیتهای ارتباطی شامل رسانههای عمومی، فضای مجازی، تریبونهای مذهبی، سیاسی و فرهنگی برای توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها مدل بومی برای رونق و توسعه اقتصادی کشور استفاده و زمینههای تحقق آن را فراهم کنیم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد