
با همکاری «Steel Phoenix»، یک کیت بدنه با سپرهای جدید در جلو عقب و یک پنل در عقب روی این جنسیس نصب شده است. دیفیوزر عقب از فیبرکربن است و رنگ آن به مشکلی مات تغییر پیدا کرده است.
در داخل نیز ادوات اسپرت با روکش چرم «Nappa» نصب شده و تزئینات فیبرکربنی نیز در آن استفاده شده است.
همچنین کیلومتر شمار و دورشمار «Prosport EVO» و سیستم صوتی «Rockford Fosgate» در داخل کابین نصب شده است.
اما اصل داستان زمانی شروع خواهد شد که درپوش موتور را بالا بزنید و با پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری مواجه شوید که در کنار آن دو توربوشارژر «Garrett» نیز قرار دارد.
همچنین به کمک تغییر سیستم خروجی اگزوز و دیگر تغییرات توان خروجی جنسیس به 600 اسب بخار رسیده است.
از دیگر تغییراتی که روی این کره ای انجام شده می توان به سیستم تعلیق بادی و ترمزهای تقویت شده و استفاده از رینگ های 21 اینچی «COR» با تایرهای «Toyo» اشاره کرد.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛