سعید حسینی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: از این پس، بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان میتوانند در هر نقطه از کشور با مراجعه به نزدیک ترین کارگزاری یا شعبه تأمین اجتماعی برای صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفترچه درمانی خود اقدام کنند.
وی تاکید کرد: با عملیاتی شدن این سرویس در تمامی کارگزاری ها و شعب سراسر کشور، مراجعه بیمه شدگان به شعبه مبدأ بیمه ای خود ضروری نیست.
حسینی افزود : بیمه شدگان می توانند خدمات مورد نیاز را در هر نقطه کشور از شعبه ها و کارگزاری های رسمی سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی، هر ماه چهار میلیون دفترچه صادر و یا تامین اعتبار می کند، گفت : با راه اندازی سرویس متمرکز صدور دفترچه سازمان تامین اجتماعی ، از تردد و یا سرگردانی بیمه شدگان در بیش از 520 شعبه و 170 کارگزاری تحت پوشش این سازمان جلوگیری می شود .
حسینی همچنین به موضوع جمع آوری سوابق بیمه شدگان به صورت الکترونیکی در شعبه های تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود : در این طرح بیمه شدگان در صورت اقدام می توانند یک روزه سوابق خود را جمع آوری کنند.
وی گفت: در صورتی که بیمه شدگان در این خصوص اعتراضی داشته باشند می توانند با مراجعه به سامانه تامین tamin.ir درخواست خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد