با این حال هنوز نتوانسته توجه شایستهای را به سوی خود جلب نماید و تنها 300 هزار دستگاه از آن طی 7 سال فروخته شده است.
این بار فولکسواگن «CC 2.0T» اسپرت به نسبت قبل کالیبراسیون بهتری را در ساخت قطعات این خودرو به کار گرفته است.
برخی رانندگان این خودرو حس رانندگی با این خودرو را شبیه به آئودی A4 و نرمی فرمان آن را به بنز C300 تشبیه کردهاند و از این نظر طرفداران فولکسواگن نگرانند تا نکند که در بین خودروهای این شرکت، اصالت و حس رانندگی فولکس از بین برود. گرچه این امر کاملاً معقول به نظر میرسد.
فولکسواگن با مالکیت شرکتهای بزرگ خودرویی همچون آئودی، پورشه و لامبورگینی و چند برند با ارزش دیگر حتماً از تکنولوژیهای موجود در این خودروها به نفع خود استفاده خواهد کرد.
طرفداران این شرکت خودروسازی، مدل CC را نسخه ارتقا یافته مدل پاسات میدانند که به طور استاندارد تجهیزاتی همچون روکش چرم سوراخدار و سیستم ناوبری بهبود یافته و دو سیستم ایرکاندیشن برای سرنشینان عقب و جلو و در نهایت یک دوربین دید عقب را شامل میگردد.
یکی از القابی که طرفداران این خودرو به آن نسبت دادهاند «سلطان آرام اتوبان» است و این لقب به خاطر بیصدا بود پیشرانه 2 لیتری CC به آن داده شده است.
به گفته کسانی که با این خودرو تجربه رانندگی داشتهاند صندلیهای این خودرو مانند اکثر محصولات فولکسواگن با وجود داشتن فضای کافی برای راننده از طراحی خستهکننده و نامناسب رنج میبرند اما نکته خوب اینجاست که حداقل بخاری این خودرو به خوبی کار میکند.
به هر حال رانندگی با این خودرو کمی بهتر از خودروهای ژاپنی و در درجه ای پایینتر نسبت به رقبای وطنی این خودرو قرار میگیرد.(پدال)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛