همانطور که میبینید نسخه صحرایی جیپ رانگلر در طراحی ظاهری تنها با چهار رینگ 18 اینچی طراحی شده توسط موپار و شیشههای جلو و عقب و جانبی دودی و مشکی رنگ بروزرسانی شده و در داخل هم به همراه یک صفحه نمایشگر 6.5 اینچی مجهز به سیستم ناوبری یا GPS تقویت شده با آخرین آپدیت مسیرهای کشورها، فرمان روکش شده با چرم مرغوب و تشکهای نشیمنگاه ویژه موپار و همچنین روکشهای چرمی صندلیها ارائه میشود که رانگلر X را در این بخش از سایر مدلها متمایز کرده است.
در قسمت مولد قدرت هم جیپ برای دو مدل دو درب و چهار درب رانگلر X به صورت سفارشی دو گزینه متفاوت را در نظر گرفته که اولی شامل یک پیشرانه 2.8 لیتری توربو دیزلی با حداکثر توان خروجی 200 اسب بخاری و گشتاور 460 نیوتن متری میشود و پیشرانه دوم هم متشکل از یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر V شکل است که در حداکثر کارایی خود توان تولید 284 اسب بخار قدرت و 347 نیوتن متر گشتاور را دارد که هر دو به صورت استاندارد و پایه به یک جعبه دنده پنج سرعته اتوماتیک متصل شده و سازماندهی میشوند.(خودروبانک)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد