در این پروژه، برابوس بخش عمده فعالیت خود را در بخش قدرتی خودرو با قرار دادن یک پیشرانه قدرتمند 6 لیتری هشت سیلندر «V» شکل «BiTurbo» با توربوشارژرهای دوقلو اصلاح شده به همراه واحدهای کمپرسور بزرگتر و منیفولیدهای اگزوز اصلاح شده در زیر کاپوت خودرو معطوف کرده که با بروزرسانیهای کلی و افراطیگری در اطلاعات خروجی «ECU» و دستکاری برنامههای آن موجب استخراج قدرت 850 اسب بخاری در دور موتور 5400 دور بر دقیقه و گشتاور سرسامآور 1450 نیوتن متری بین دور موتور 2500 الی 4500 دور بر دقیقه شده که برای حفظ ایمنی سرنشینان خودروی برابوس حداکثر سرعت اتومبیل را با سیستمهای الکترونیکی در 350 کیلومتر بر ساعت محدود کرده است ولی همچنان با هدایت کامل 1450 نیوتن متری گشتاور به خطوط انتقال، شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیهای و شتاب 0 تا 200 کیلومتر بر ساعت 9.4 ثانیهای خودرو را حفظ کرده که زمینه مناسبی برای افزایش آدرنالین خون تا مرز جنون فراهم کرده است.
در کنار تقویت فوق العاده پیشرانه، برابوس دستی هم به سر و روی مرسدس بنز S63 AMG به عنوان نشانی برای شناسایی محصول خود کشیده که به طور عمده شامل سپر جدید جلو با ورودیهای بزرگتر فیبرکربنی هوا و بالچه فیبرکربنی عقب و همچنین مهمتر از همه رینگهای 18 تا 22 اینچی چرخها با رنگ خاص طلایی تاریک میشود.
در نمایشگاه خودرو ژنو 2015 منتظر این محصول خارق العاده «برابوس» باشید.(خودروبانک)
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت