طراحی این خودروی بنتلی را نگوییم عالی شده است، اما با به ارث بردن خصوصیات محصولات بنتلی خیلی خوب طراحی شده است.
دو چراغهای جلو گردی مانند بزرگ و کوچک به همراه جلوپنجره سنتی بنتلی که در نمای جلویی خودروی آینده بازار هویت بنتلی را نمایان کرده است ولی برخلاف بنتلی کانتیننتال با بدنهای عظلانی و خشن، خودروی اسپرت آینده بنتلی بدنهای کوچکتر داشته و ظاهری آرامتر را به خود گرفته است.
داخل اتومبیل هم با چرمهای قهوهای و سرمهای رنگ کشیده شده بر روی اثاثه و لوازم داخلی و همچنین استفاده گسترده از چوب در شکل گیری پنلهای درها و داشبورد و همچنین بکار گیری وسایل روز و مدرنیته صنعت خودروسازی، آدم را به تحسین این کمپانی بریتانیایی وا میدارد.
در قسمت تولید نیرو هم بنتلی به صورت پیش فرض پیشرانه هشت سیلندر V شکل مدل کانتیننتل را برای خودرو در نظر گرفته که قدرت تولیدی آن طبق اطلاع رسمی بنتلی از 567 اسب بخار به 582 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن هم از 700 اسب بخار به 720 اسب بخار افزایش پیدا کرده که توانسته شتاب صفر تا صد خودرو را به 4.9 ثانیه و حداکثر سرعت خودرو را هم به 305 کیلومتر بر ساعت در نمونه اولیه ساخته شده از این خودرو، برساند.(خودروبانک)
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد