برای شروع کار خوب است بدانید که نسل جدید هوندا پایلوت از یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر «V» شکل استفاده میکند که طبق اطلاعات منتشر شده حداکثر 280 اسب بخار قدرت در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و حداکثر 355 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 4700 دور بر دقیقه تولید میکند که به طور استاندارد به یک جعبه دنده شش سرعته خودکار یا به صورت سفارشی به یک گیربکس 9 سرعته متصل میشود.
این نیروی تولیدی نسبت به نسل قبل هم افزایش حدود 30 اسب بخاری قدرت و 9 نیوتن متری گشتاور را تجربه کرده است، ولی چیزی که برای مشتریان حائز اهمیت است، میزان مصرف سوخت در هر 100 کیلومتر است که هوندا از انتشار آن اجتناب کرده است.
نسل جدید هوندا پایلوت همچنین به یک سیستم مدیریت هوشمند کنترل کشش مجهز شده که توسط یک دکمه در حالت چهارچرخ محرک در مواقع عبور از مسیرهای ماسهای و برفی و شنی، قرار گرفته و در صورت رانندگی عادی در مسیرهای صاف و یا آسفالت هم میتوان اتومبیل را بر روی چرخهای جلو محرک تنظیم کرد.
نسل جدید هوندا پایلوت همچنین حدود 136 کیلوگرم نسبت به نسل پیشین خود سبکتر شده که میتوان انتظار عملکرد بهتر در کنار مصرف سوخت کمتر را داشت.
زمان عرضه این محصول هم طبق اطلاعات منتشر شده از سوی هوندا در تابستان سال جاری برنامهریزی شده است.(خودروبانک)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد