
به گزارش جام جم ورزشی ، در هفته های اخیر چه بر سر تمرینات تیم های مختلف لیگ برتری و چه در ورزشگاه ها بنرهای شبهه برانگیزی به نمایش در آمد. این بنرها حاوی شعارهای فراوانی بودند، از درخواست از یک مربی برای استعفا تا انواع توهین ها و البته شمارش معکوس برای انتصاب یک مربی به عنوان مرد اول نیمکت یک تیم پرطرفدار برای فصل آینده. این بنرها هر چند در اکثر موارد "خود جوش" توصیف می شوند اما از آنجایی که در فوتبال ایران هر اتفاقی می افتد می توان پیش بینی کرد که برخی از این بنرها با اهداف مختلف از سوی برخی از چهره های مطرح تهیه شده است. از سویی دیگر لیدرهای باشگاه های پرطرفدار نیز در این میان نقش اصلی را دارند. این لیدرها که در واقع نقش یک کنترل کننده را بر عهده دارند با این بنرها بیشتر باعث تنش در میان سکوها و به هم خوردن تمرکز یک تیم می شوند. این موضوع به خصوص در باشگاه استقلال بسیار زیاد دیده می شود به گونه ای که بهرام افشارزاده بارها از طرفداران این تیم درخواست کرده با خود بنر به ورزشگاه نیاورند اما گوش شنوایی وجود ندارد. این بنرهای هدف دار این روزها بهترین وسیله برای تسویه حساب است. فعلا برنامه مشخصی برای جلوگیری از به نمایش در آمدن این بنرها وجود ندارد و به نظر نمی آید در آینده نیز وجود داشته باشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است