به گزارش جام جم ورزشی ، رئال مادرید با کمک شرکت مایکروسافت برای خود یک استادیوم مجازی راه اندازی کرده است.
این برنامه به تعادل بهتر باشگاه با حدود 400 میلیون طرفدار در سراسر دنیا کمک میکند.
مدیر اجرایی رئال مادرید در این باره گفت: هفتاد سال پیش زمانی که اقتصاد فوتبال تنها بر پایه فروش بلیت بود رییس باشگاه رئال مادرید، استادیوم با ظرفیت 120 هزار نفر ساخت. او تصور میکرد که ساختن یک استادیوم خیلی بزرگ باعث افزایش زیاد درآمد میشود و با این درآمد او میتواند بازیکنان بزرگ دنیا را خریداری کند. این همان اتفاقی بود که با ساخته شدن سانتیاگو برنابئو افتاد. در حال حاضر ما حدود 450 میلیون هوادار در سراسر دنیا داریم و باید یک استادیوم مجازی برای این همه هوادار داشته باشیم و بفهمیم که آنها از ما چه انتظاراتی دارند.
این استادیوم مجازی در قالب یک اپلیکیشن ساخته شده و از تاریخ 19 می قابل نصب است.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد