اما این طرح به این شرح است: یک مشتری تسلا که حالا صاحب یک تسلا مدل S است میتواند با پیشنهاد خرید یک تسلای جدید به یکی از دوستانش و با دادن یک کد ارجاع (که عددی منحصربهفرد است) به او، 1000 دلار تخفیف بگیرد.
این تخفیف که برای خرید تسلای جدید است هم برای فرد پیشنهاددهنده منظور میشود و هم برای کسی که از کد استفاده کرده است.
به گزارش پدال، هرکس که در این طرح 5 مشتری جدید پیدا کند یک بلیت رایگان بازدید گیگافکتوری هم دریافت میکند.
اگر 10 مشتری جدید پیدا کنید هم شرایط بهتری در انتظارتان است، با 10 مشتری، تسلا فرصت خرید مدل X خاص مؤسسین را با 20 هزار دلار تخفیف در اختیارتان میگذارد.
اما اگر شما در منطقه خود اولین نفری باشید که 10 مشتری جدید پیداکرده، ایلان ماسک در عملی عجیب و غریب یک خودروی «مدل X» را بهصورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد!
طبق گزارشی از ماشابل، ایلان ماسک اخیراً برای مشتریهای فعلیاش ایمیلی ارسال کرده که در آن بیان داشته هزینه فروش هر مدل S در فروشگاه 2 هزار دلار است.
ماسک باور دارد که با استفاده از استراتژی تبلیغاتی سنتی دهانبهدهان این هزینه بهطور قابل توجهی کاهش مییابد.
تسلا با این طرح قصد دارد هزینهی پرداختشده بابت فروش را به مشتریان برگرداند.
این طرح از تاریخ 31 اکتبر امسال اجرا میشود و در صورت حصول موفقیت، تسلا این طرح را حفظ میکند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگو با علی کاظمی، از ورودش به بازیگری تا نقشهای مورد علاقهاش