
به گزارش مهر، خودروی هیبرید برقی- پیل سوختی دانشگاه خواجه نصیر از طریق ترکیب هیدروژن و اکسیژن، انرژی خود را تامین میکند.
در این خودرو یک باطری شارژی وجود دارد که این باطری هم از طریق برق و هم از طریق ترکیب هیدروژن و اکسیژن شارژ میشود.
این خودرو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هزینهای بالغ بر ۸۰ میلیون تومان طی سه سال طراحی و تولید شده است.
این خودرو که در مرحله آزمایشی قرار دارد قرار است به عرصه تجاریسازی و استفاده در صنعت خودروسازی برسد.
این فناوری قرار است با کمک دانشگاه خواجه نصیر بر روی تاکسیهای شهر تهران طی سالهای آینده نصب شود.
از دیگر مزیتهای این خودرو، کمک به رفع آلودگی هواست، زیرا از اگزوز این خودرو به جای دود، آب خارج میشود.

در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
مهدی مذهبی معتقد است پیوند میان هنر، هویت و فضای شهری، محور اصلی وظایف سازمان زیباسازی شهر تهران است
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است