نحوه ثبت درخواست اعتراض بیمه‌ شدگان به سوابق بیمه‌ای

مدیر کل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی، نحوه ثبت درخواست اعتراض بیمه شدگان به سوابق بیمه‌ای را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۴۷۳۶۸

نحوه ثبت درخواست اعتراض بیمه‌ شدگان به سوابق بیمه‌ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان تامین اجتماعی، سعید حسینی گفت: از آنجایی که ارائه برخی از خدمات این سازمان به بیمه شدگان مشروط به داشتن زمان مشخصی از پرداخت حق بیمه(سابقه) است، لذا بیمه شدگان می بایست سوابق خود را از طریق سامانه سوابق در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و یا لینک مستقیم http://savabegh.tamin.ir بررسی کنند.

وی افزود: در صورتی که سوابق بیمه شدگان به طور کامل درج نشده و یا ناقص باشد از طریق لینک اعتراض سابقه موجود در صفحه اصلی به سامانه مربوطه (اعتراض به سوابق حق بیمه) وارد و با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنند.

حسینی اظهار داشت: اعتراض های بیمه شدگان از طریق سامانه مذکور به شعب مربوطه ارسال و در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و پاسخ مقتضی به آنها ارائه می شود و بدین ترتیب بیمه شدگان می توانند از این طریق تمامی سوابق خود را در این سامانه بررسی و مشاهده کنند.

مدیر کل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: مشاهده سوابق و ثبت اعتراض در صورت مغایرت‌های احتمالی در سوابق، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و ارتقای سطح کیفی خدمات انجام شده است.

گفتنی است، در صورتی که تمامی سوابق بیمه‌شدگان در این سامانه وجود داشته باشد تا زمان ارائه خدمات، بیمه‌شدگان نیازی به جمع‌آوری سوابق نداشته و در زمان ارائه خدمات، با توجه به ارتباط الکترونیکی میان شعب، اقدامات لازم انجام می‌شود.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها