به گزارش جام جم سیما، در پی انتشار خبری با عنوان «نتایج تازهترین نظرسنجی انتخاباتی صداوسیما» در برخی سایتها که در آن به آماری درخصوص انتخابات آتی و میزان رای و اقبال برخی افراد و گروهها اشاره شده است، روابط عمومی رسانه ملی با تکذیب انجام این نظرسنجی در صداوسیما، انتشار مطالبی اینچنینی و نسبت دادن آن به پژوهشهای صداوسیما را نوعی جعل و نظرسازی میداند.
به نظر میرسد که هرچقدر به زمان انتخابات نزدیک میشویم برخی سایتها و جناحهای سیاسی از طریق خبرسازی و نظرسازیهای جعلی و سناریوهای از پیش تعیین شده در پی آلودهکردن و مسمومیت فضای سالم انتخاباتی در سطح کشور بوده و هر روز در حال رو کردن برگی از این سناریوی مخرب هستند.
جالب اینکه این بار طراحان نظرسازیها و بنگاههای شایعه پراکنی انتخاباتی با انتشار خبری از یک نظرسنجی آن را به سازمان صداوسیما منتسب کردهاند.
انتساب یک نظر سنجی جعلی به صداوسیما و استخراج نتایج مطلوب و مورد نظر خویش از آن، تمهید و ترفند تازهای است که ظاهراً برخی برای پیروزی در رقابت انتخاباتی طراحی کردهاند.
همچنین بر این نکته تاکید میشود، تنها مرجع اعلام نتایج تحقیقات انجام شده در صداوسیما در موضوعات مختلف صرفا روابط عمومی صداوسیما است.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
ضرورت اصلاح سهمیههای کنکور در گفتوگوی «جامجم»با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت