صدیقی: حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات نشانه آگاهی ملت است

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: صرف نظر از نتیجه، حضور محیرالعقول و دشمن‌شکن مردم در انتخابات نشانه حیات، شعور و آگاهی یک ملت است.
کد خبر: ۸۸۴۸۷۱

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های دیروز نمازجمعه تهران با بیان این‌که تقوا تنها راه نجات انسان است و مأموریت ما بندگی برای خداست به خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم در روز انتخابات اشاره کرد و گفت: ما امروز شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم که مردم بصیر ما برای حفاظت از انقلاب همچنان با شور و شعور در صحنه حاضر هستند.

صدیقی در ادامه به برنامه‌های دشمن برای نفوذ پرداخت و افزود: دشمن در این برهه متوجه شد که روش‌ها و تاکتیک‌های قبلی مبنی بر دلسرد و بدبین کردن مردم بی‌فایده است؛ آنها در انتخابات قبلی مدام می‌گفتند که حضور مردم اثری ندارد و نمایندگان و خبرگان از پیش تعیین‌شده هستند و واژه تقلب را که در فتنه به زبان آوردند. اکنون و بعد از مساله توافق و برجام، تمام تمرکز دشمن روی نفوذ است و بنا دارند در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نفوذ داشته باشند و از طریق نفوذ در کشور ما دخالت و سرنوشت کشور را عوض کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری مانند موریانه نظام را از درون تهی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها