سخنگوی یک فراکسیون از مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین اعلام کرد؛

اولین فراکسیونی که در مجلس شناسنامه‌دار می‌شود

عضو فراکسیون ولایت در گفت و گو با جام جم آنلاین:

لابی های فراکسیونی و منطقه ای در انتخاب هیات رییسه کمیسیون ها/ آدم بی خط و ربط نداریم

یک عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم گفت: با توجه با توجه به اینکه فراکسیون بزرگتر در مجلس فراکسیون ولایت و منتسب به اصولگرایان مجلس است شاید برخی چندان از این موضوع خشنود نباشند که چرا فراکسیون غالب منتسب به اصولگرایان باشد بنابراین می خواهند سعی کنند این فراکسیون را مقداری تقلیل داده یا انشعابی در آن ایجاد کنند .
کد خبر: ۹۱۴۵۱۷
لابی های فراکسیونی و منطقه ای در انتخاب هیات رییسه کمیسیون ها/  آدم بی خط و ربط نداریم

مجتبی ذوالنور در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه لابی های فراکسیونی، خود افراد و لابی های منطقه ای در انتخاب اعضای هیات رییسه کمیسیون ها اثر گذار است گفت: گاهی اوقات برخی از نمایندگان استان برای حضور نماینده خودشان بر ریاست کمیسیونی دیگر علیرغم اینکه خودشان در آن کمیسیون نیستند رایزنی می کنند تا به این ترتیب برای استان خود پایگاه محکمی در کمیسیون داشته باشند.

وی در ادامه در مورد رایزنی و فعالیت برخی از نمایندگان برای ایجاد انشعاب در این فراکسیون ولایت نیز گفت: تصور می کنم با توجه به اینکه فراکسیون بزرگتر در مجلس فراکسیون ولایت است و منتسب به اصولگرایان مجلس است شاید برخی چندان از این موضوع خشنود نباشند که چرا فراکسیون غالب منتسب به اصولگرایان باشد بنابراین می خواهند سعی کنند این فراکسیون را مقداری تقلیل داده یا انشعابی در آن ایجاد کنند .

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: اشخاص و افراد و جریان ها همه می توانند در این موضوع موثر باشند که از دیدگاه خودشان با این انشعاب از بزرگی فراکسیون کاسته یا آن را کوچکتر و یا برابر با سایر فراکسیون های مجلس قرار دهند تا قدرت تاثیر گذاری فراکسیون ولایت کاهش یابد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس افزود: به همین دلیل آنها به دنبال وجاهتی برای کار خودهستند مثلا اینکه بگویند مستقلین می خواهند واقعا مستقل باشند؛این در حالی است که می دانیم آدم بی خط و ربط و بدون گرایش سیاسی معمولا در کشور نداریم، برخی از آنها ممکن است تمایل به جریان اصولگرایی و برخی تمایل به جریان اعتدالی داشته باشند.

ذوالنور تصریح کرد: استقلال اینجا معنا دارد ک در هر فراکسیونی که خواستم باشم اما موقع عمل براساس ملاک های فکری عمل کرده و در رای گیری ها منافع ملی و کشور را در نظر داشته باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها