تعبیر ده نمکی از تبلیغ فیلم های سینمایی در ماهواره

«رسوایی» ،‌ دوپینگ نکرد

مسعود ده نمکی در یادداشت کوتاهی که در فضای مجازی منتشر کرد از خداحافظی «رسوایی 2»با فروش سه ونیم میلیاردی از سینماهای تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۷۷۶
«رسوایی» ،‌ دوپینگ نکرد

به گزارش جام جم آنلاین،‌ مسعود ده نمکی در یادداشت کوتاهی نوشت: علیرغم همه تلاش ها برای دیده نشدن فیلم و شکست پیش بینی ها. نه دوپینگ ماهواره ای و رسانه ای با فیلم همراه بود و نه اراداه معطوف به قدرت. «رسوایی» نقد قدرت و ملت با هم بود و با این گفتمان همین مقدار استقبال یعنی مخاطب خاص طیف زیادی از مردم را در برگرفته است مردمی که به نقد جامعه و خود بها دادند و برعکس این مردم خواص پریشان از این نقد شدند. کف استقبال از رسوایی 2 سقف استقبال از دیگران است با همه عقبه هایشان. با این فیلم جمع فروش شش فیلم اخراجی ها تا رسوایی به 30 میلیارد تومان یعنی 10 میلیون مخاطب رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
سهم پزشکان سهمیه‌ای

ضرورت اصلاح سهمیه‌های کنکور در گفت‌وگوی «جام‌جم»‌با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت

سهم پزشکان سهمیه‌ای

نیازمندی ها