تبلیغ «تور شراب» توسط آژانس رسمی میراث فرهنگی!

«تور شراب در تپه‌های کیانتی، همراه با تجربه چشیدن مزه شراب‌های کهنه و بازدید از قدیمی‌ترین کارخانه شراب‌سازی در ایتالیا»!! این تبلیغی است که از روز گذشته با عنوان یک «تور خاص» فضای مجازی را فراگرفته است.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۱
تبلیغ «تور شراب» توسط آژانس رسمی میراث فرهنگی!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ،کارگزار ایرانیِ این تور که دارای مجوز رسمی است و هیچ تردیدی هم نسبت به ممنوع بودن تبلیغ و یا اجرای چنین توری ندارد، در تماس خبرنگار ایسنا می‌گوید: فکر نمی کنم این تور مشکل خاصی داشته باشد.

در تبلیغ این تور که در فضای مجازی قرار گرفته، آمده است: «تور شراب، شامل بازدید از منطقه توریستی کیانتی، بازدید از مزرعه‌های انگور، بازدید از قدیمی‌ترین کارخانه شراب‌سازی ایتالیا، برنامه ناهار در مزرعه تولید شراب است. در این تور برنامه توریستی کارخانه شراب‌سازی در منطقه توسکانا برگزار می‌شود و شما در این بازدید می‌توانید شراب‌های کهنه را مزه و خریداری کنید.»

کارگزار ایرانی توضیح می‌دهد: هنوز جزییات این تور مشخص نشده و به محض تعیین زمان اجرای تور، هتل و تایید نخستین ویزا از سوی کارگزار ایتالیایی و پس از آن قیمت‌گذاری، اطلاع‌رسانی کامل به متقاضیان انجام می‌شود.

اما علی رفیعی - معاون گردشگری استان تهران - که از تبلیغ این تور مطلع است، درباره ممنوعیت آن و همچنین برخورد با دفتر خدمات مسافرتی مجری این تور به ایسنا می گوید: گزارش این تور از همان ساعات اولیه که در فضای مجازی تبلیغ شد، توسط اداره حراست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در اختیار ما قرار گرفته و بررسی‌ها آغاز شده است و حتما با کارگزار ایرانی برخورد انضباطی خواهد شد.

تصویر به کار رفته برای تبلیغ این تور


وی با تاکید بر این که اجرای و تبلیغ چنین توری قطعا ممنوع و غیرمجاز است، اظهار می کند: لازم است برای تعیین نوع برخورد انضباطی، پرونده این آژانس مسافرتی در کمسیون فنی نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی بررسی شود تا بر آن اساس اقدام کنیم.

رفیعی در واکنش به اظهارات کارگزار مسافرتی درباره‌ی نبود مانع و مشکل برای اجرای چنین توری، می‌گوید: در این که اجرای این تور و حتی تبلیغ آن ممنوع است، هیچ شکی وجود ندارد و حتما متناسب با آن برخورد می شود؛ اما لازم است کارشناسان فنی درباره تعیین نوع برخورد انضباطی، بررسی‌های خود را انجام دهند.

با آن که تبلیغ این تور وارد دومین روز خود شده و طبق اظهارات کارگزار ایرانی، تماس‌ها برای اطلاع یافتن از جزییات و حتی خریدِ آن از اولین ساعات روز کاری این هفته آغاز شده؛ اما طبق اطلاعات به‌دست آمده، تشکیل کمسیون فنی مربوط برای بررسی و واکنش به موضوع، هنوز وارد فاز اجرایی نشده و کارگزار با این یقین که تور مشکلی ندارد، همچنان در حال تبلیغ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
۰
۰
ضعف نظارت بعضی از مسؤولان مشهود است والا این گونه موارد باید در دم پیگیری واز ادامه فعالیت آن جلوگیری شود
سهم پزشکان سهمیه‌ای

ضرورت اصلاح سهمیه‌های کنکور در گفت‌وگوی «جام‌جم»‌با دبیر کمیسیون آموزش دیدبان شفافیت و عدالت

سهم پزشکان سهمیه‌ای

نیازمندی ها