به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علی عسکری امروز در نشست سراسری مدیران رسانه ملی ضمن تبیین منشور رسانه ملی مبتنی ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و تفکر انقلابی راهبرد اصلی رسانه ملیبر راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: در تولید و مهندسی پیام باید عمق بخشی به برنامه ها، منابع ملی، وحدت و انسجام ملی ، تعمیق ایمان، ارزش های انقلاب ، شناخت مخاطب ، جذابیت و هنرمندانه بودن پیام مد نظر قرار بگیرد و با ایجاد پنجره های جدید ارتباط با مخاطبان ضریب نفوذ کمی رادیو و تلویزیون را ارتقاء دهیم.
رئیس رسانه ملی به ضرورت برنامه سازی بلند مدت برای معرفی اسلام حقیقی اشاره و تصریح کرد: آرایش رسانه ای دشمن ، دین و بنیاد خانواده را هدف گرفته است و رسانه ملی درمقابل این تهاجم فرهنگی باید سبک زندگی ایرانی - اسلامی را بخوبی معرفی کند و در این مسیر از مسجد و مدرسه این دوپایگاه تربیتی و انسان ساز نباید غافل شد.
دکتر عسکری با بیان اینکه نبایدگرفتار سیاه نمایی شویم، نشان دادن کارآمدی و خدمات نظام را از دیگر وظایف صدا و سیمادانست وگفت : اقدامات و خدمات دولت ها در واقع خدمات و کارآمدی نظام اسلامی است بنابراین با پوشش اخبار اقدامات و عملکرد دولت و قوای دیگر ضمن نقد منصفانه به مشکلات، باید فضای امید و نشاط را ترویج کنیم.
رییس سازمان صداوسیما همچنین با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: فضای کشور نباید از هم اکنون انتخاباتی شود تا فرصت برای انجام امور و خدمت به مردم دستخوش رقابت های سیاسی نشود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد