به گزارش جام جم آنلاین ، از قبول کردن سمت تشریفاتی مدیر فنی خونه به خونه بابل گرفته تا اخبار تایید نشده درباره تمایل او برای کاندیدا شدن در شورای شهر (آن هم در حالی که ورزشکاران شورای شهر از جدیدی و ساعی گرفته تا رضازاده تحت شدیدترین انتقادات هستند). علی کریمی در حال گسترده کردن دایره فعالیت هایش است، فعالیت هایی که خاص و شاخص نیستند و از هر فردی برمی آیند. نوع فعالیت های یکی از شاخص ترین چهره های فوتبال ایران اما در جهتی نیستند که بتوان نسبت به آنها خوشبین بود. آخرین اقدام علی کریمی اما از همه عجیب تر است، حضور در یک تبلیغ بسیار نازل و ابتدایی اینترنتی. او به سبک ستارههای بزرگ دنیای فوتبال میتواند از نامی که در همه این سالها برای خودش ساخته، برای تبلیغ برندهای مختلف استفاده کند اما صحبت کردن از محتویات شیمیایی یک شامپو و فواید آن برای بدن، در ظاهرِ ساختگی دروغین یک گفتگوی فوتبالی، کریمی را در ردیف بازاریابهای معمولی قرار میدهد. حتی اگر شامپوی تبلیغاتی او ، محصول خوبی باشد، خودِ کریمی این روزها با مراقبتنکردن از تصویری که در فوتبال ایران از او میشناسیم، چشم علاقهمنداناش را میسوزاند.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد