به گزارش جام جم آنلاین، «ون دن اکر» درباره انگیزه سفر خود در جمع خبرنگاران گفت: از من درباره ایجاد مرکز طراحی در ایران پرسیدند. یکی از دلایل سفر من امکان سنجی برای همین امر است، اگر چه امروز برای پاسخ دادن به این سوال زود است.
وی با ابراز خوشحالی از سفرش به ایران، افزود: بسیار خوشحالم که در این سفر شانس بازدید از نمایشگاه خودرو تهران را دارم و زمان ارائه خودرو محبوب کلئوس جدید در کنار شما هستم.
طراح زیباترین خودرو مفهومی سال، از حضور یک طراح زن ایرانی در تیم طراحی خود خبر داد و گفت: طراحان ما از سراسر دنیا آمده اند و ما مفتخریم که در بخش طراحی داخلی از یک استعداد ایرانی نیز بهره مند شده ایم.
«ون دن اکر» سپس به تشریح استراتژی طراحی رنو پرداخت و افزود: موضوع اصلی الهام بخش در طراحی رنو انسان است. زندگی متشکل است از عشق، کشف، خانواده، کار، سرگرمی و درایت. ما برای هر کدام از این بخش های زندگی، خودروهای مختلفی طراحی کردیم تا اینگونه ارزش های انسانی را در محصولاتمان متبلور کنیم.
وی سپس کلئوس جدید، یکی از جدیدترین محصولات رنو را که خود طراحی کرده برای خبرنگاران رونمایی و تشریح کرد. اتفاقی نادر که در آن خود طراح محصول را در ایران ارائه می کند.
در ماه های اخیر سفر مقامات ارشد رنو در پست های کلیدی به ایران شدت گرفته است.
به گفته مقامات رنو، ایران در برنامه میان مدت رنو به یکی از سه بازار اصلی این شرکت تبدیل خواهد شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد