به گزارش جامجم آنلاین به نقل از تکشات، بطور خاص، کاربران اکسپریا Z5 اظهار می کنند که پس از این بروزرسانی اسمارت فون ایشان با مشکلاتی در خصوص کاهش حجم صدای تماس های ورودی مواجه شده است. تعدادی از کاربران نیز در این خصوص رسما شکایت خود را به سونی ارایه داده اند.
سونی پس از حدود یک ماه از دریافت این شکایات پاسخ داده است که مشکل اکسپریا Z5 یک ماه دیگر و با رفع یک باگ برطرف خواهد شد. یکی از مقامات سونی تاکید کرد که این کمپانی وجود این مشکل را مورد تایید قرار داده و بروزرسانی نرم افزاری را برای رفع این مشکل منتشر خواهد کرد.
این بروزرسانی اواسط ماه آوریل به تدریج برای اسمارت فون های اکسپریا Z5 ارسال خواهد شد.
در این ضمن، این کمپانی ژاپنی اعلام کرده که با ریست گوشی به تنظیمات کارخانه ای مشکل موجود برطرف می شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین هشدار داد
روایتی از انقلاب اسلامی در گفتوگو با قاسم تبریزی، استاد تاریخ معاصر