به گزارش جامجم آنلاین به نقل ازتک شات، این طراحی های جدید برای هدفون های Studio Wireless Over-Ear بیتس و هم چنین ایرفون های بی سیم Powerbeats3 در نظر گرفته شده است. از آنجایی که برند بالمه همکاری نزدیکی با کارداشیان ها دارد، شخصیتی که برای تبلیغ هدفون های جدید بیتس و بالمه انتخاب شده، کایلی جنر است که شما می توانید با سر زدن به وبسایت بیتس عکس ها و ویدیوهای او را همراه با هدفون و ایرفون جدید مشاهده کنید.
ایرفون های Powerbeats3 از لحاظ سخت افزاری نسبت به مدل اصلی تغییری نداشته اند و تنها تفاوت ایجاد شده طراحی جدید است. در واقع رنگ صورتی کمرنگ که اپل آن را "سافاری" نامیده، ظاهری خاص و جذاب را به این محصول بخشیده است. بخش هایی از آن هم به رنگ طلایی است که ترکیب آن با سافاری جلوه ای باشکوه به ایرفون بیتس بخشیده است. اما رنگ دیگر، خاکی نام دارد که نسبت به سافاری تیره تر است و به همین منظور ظاهری جدی تر به محصول داده است. ضمناً لوگوی بالمه در کنار لوگوی بیتس بر روی هردو گوشی Powerbeats3 نقش بسته است.
اما هدفون های Studio Wireless Over-Ear بیتس و بالمه هم نسبت به محصول اصلی تغییر سخت افزاری و فنی نداشته اند و باز هم تنها نکته ای که بسیار به چشم می آید، ظاهر خوشایندتر و جذاب و به روز آن هاست. برای این محصول نیز دو رنگ سافاری و خاکی در نظر گرفته شده است.
قطعاً این دو محصول قیمت بالاتری هم نسبت به نسخه های اصلیشان دارند. ایرفون Powerbeats3 به قیمت 249 دلار و هدفون Beats Studio Wireless به قیمت 599 دلار از همین حالا برای خرید موجود هستند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛