دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
هوآوی نیز یکی از صدها شرکتی بود که به واسطه تصمیم سازمان GSMA مبنی بر لغو رویداد MWC 2020 نتوانست محصولات خود را در موعد برنامهریزی شده به صورت رسمی معرفی کند.
اما آیا میتوان به دلیل لغو شدن یک رویداد، کل فرآیند معرفی یک محصول را متوقف کرد؟ بدیهی است که شرکتها به دنبال راهکاری دیگر باشند. هوآوی روشی ایدهآل را انتخاب کرده است که شاید بتواند شروعی برای معرفی بسیاری از محصولات در اوایل سال 2020 به این شیوه باشد.
طبق خبرهای منتشر شده، شرکت هوآوی قصد دارد محصولات مورد نظر خود را برای این دوره در رویدادی اینترنتی و به صورت آنلاین در روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ساعت 21 به وقت رسمی چین (16:30 به وقت ایران) و به زبان انگلیسی برگزار کند.
در این کنفرانس انتظار داریم که هوآوی محصولاتی جدید مانند نسخه جدید گوشی Huawei Mate Xs و همچنین محصولاتی مانند تجهیزات پوشیدنی هوشمند، تبلتهای جدید، دستگاههای بهرهمند از فناوری 5G، تجهیزات IoT و همچنین رویکرد و استراتژی جدید خود را به کاربران معرفی کند.
در این زمینه هوآوی در بیانیهای رسمی اعلام کرده که همچنان از برگزاری رویدادهای آتی MWC در بارسلونا حمایت خواهد کرد و در عین حال تمایل بسیار زیادی نیز به توسعه همکاری و پیشبرد اهداف مشترکش با شریکهای مالی و مشتریان خواهد داشت.
در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد معرفی پرچمدار جدید شرکت یعنی گوشیهای سری Huawei P40 منتشر نشده و باید منتظر اعلام رسمی این شرکت باشیم تا زمان معرفی اسمارتفونی که انتظارات زیادی از آن وجود دارد، مشخص شود. البته این زمان چندان دور نخواهد بود و میتواند در ماه آینده میلادی (پیش از اتمام اسفند ماه) باشد.
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد