
پپسی ۲۷ ژوئیه (۶ مرداد) اعلام کرد با مایکروسافت قراردادی پنجساله امضا کرده است که طبق آن، در فعالیتهای کسبوکاریاش از سرویس ابری این شرکت بهره میبرد. همچنین، پپسی برای بهبود تجربهی ارتباط با مشتریان و دستیابی به اهداف پایدار از سرویس آژور مایکروسافت استفاده میکند و مایکروسافت تیمز و مایکروسافت ۳۶۵ را دراختیار ۲۷۰،۰۰۰ کارمندش قرار میدهد.
ست کوهن، مدیر ارشد فناوری اطلاعات پپسی، دربارهی این همکاری عنوان میکند:
هدف از همکاری با مایکروسافت بهبود قابلیتهای ارائهی خدمات برای رفع نیازهای روزافزون کالاهای اساسی و ایجاد نوآوریهای جدید برای قدرتبخشیدن به عملیات و نیروی کار برای آینده است.
دپ کاپ، معاون کسبوکارهای تجاری مایکروسافت، دربارهی مزایای این قرارداد برای شرکت پپسی میگوید:
درنتیجهی این همکاری، قابلیتهای هوش مصنوعی و سرویس ابری آژور روی زنجیرهی تأمین در حال تغییر و چشمانداز خردهفروشی پپسی اعمال میشوند. با تغییر سرویس SAP به آژور، میتوانیم به این شرکت در بهرهوری زنجیرهی تأمین از کشاورز تا مصرفکننده کمک کنیم.
پپسی از شرکتهای بزرگ در جهان محسوب میشود و با داشتن ۲۳ برند، بیش از یکمیلیارد دلار درآمد فروش سالانه دارد و بزرگترین برندهایش Pepsi-Cola و Gatorade و Frito-Lay هستند. اکنون مایکروسافت همکاری تنگاتنگی با پپسی و کوکاکولا میکند. زومیت
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
ضروریترین نکات بهداشتی را که زائران اربعین باید رعایت کنند در گفتوگو با یک متخصص بیماریهای عفونی بررسی کردهایم
حجتالاسلام صلحمیرزایی معتقد است که مقاومت بدون ایمان، بصیرت و امید پایدار نمیماند و ستون خیمه این راهبرد، حضور آگاهانه و منسجم مردم است
«جامجم» در گفتوگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد