به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، این گشتاور بیشتر باعث شده ظرفیت یدک کشی این پیکاپ سنگین به ۱۶۸۲۸ کیلوگرم برسد که بیشتر از قبل است.
به منظور دستیابی به گشتاور بیشتر، پیشرانه ۶ سیلندر توربودیزل ساخت کامینز از توربویی با هندسه متغیر که محدوده بوست بالاتری دارد سود برده است. همچنین سیستم سوخترسانی نیز کاراتر شده است. رم همچنین اقدام به بهبود ریلهای فریم و اکسل عقب کرده تا این پیکاپ بتواند ظرفیت یدک کشی بیشتری داشته باشد. زمانی که خریداران آپشن چرخ پنجم را انتخاب کنند قطعات بهطور کامل داخل محفظه بار ادغام خواهند شد. زمان استفاده از قلاب مرسوم، ظرفیت یدک کشی هوی دیوتی ۲۰۲۱ به ۱۰۴۳۳ کیلوگرم کاهش خواهد یافت.
جدای از قوای محرکه یاد شده، رم هوی دیوتی ۲۰۲۱ با آینه دید عقب دیجیتالی نیز در دسترس است.
رم قبلاً اعلام کرده بود نسخه سفارشی پاور واگن سالگرد ۷۵ سالگی را برای مدل سال ۲۰۲۱ تولید خواهد کرد. این خودرو دارای عناصری همچون جلوپنجره مشکی و تریم تیرهرنگ روی دربها و درب پشتی و ریلهای سقف است. پیکاپ یاد شده همچنین از رینگهای ۱۷ اینچی و لاستیکهای ۳۳ اینچی سود میبرد. داخل کابین پاور واگن سالگرد ۷۵ سالگی مواردی همچون تریم قهوهای و مشکی و عناصر آلومینیومی برس خورده دیده میشود. از جمله تجهیزات این مدل سفارشی میتوانیم به صفحهنمایش ۱۲ اینچی و سیستم صوتی هارمن کاردون با قدرت ۷۵۰ وات و ۱۷ بلندگو اشاره کرد.
تاریخ معرفی مدلهای فعلی رم ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ به مدل سال ۲۰۱۹ بازمیگردد. در آن زمان رم از پیشرانهی دیزلی کامینز که ۲۷ کیلوگرم سبکتر از نسخه قبلی بود استفاده کرد. در این پیشرانه بهبودهایی همچون پیستونهای سبکتر و قویتر و سیستم خروج گازهای جدید دیده میشود.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد