عاقبت مخالفت با واکسن کرونا (عکس)

«به هر واکسن کرونایی که دسترسی پیدا کردید آن را تزریق کنید و به تعویق نیندازید». این جمله ای است که اکثر پزشکان می گویند. زدن واکسن کرونا یکی از حیاتی ترین اقدامات در جهان کرونازده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۵۰۷

به گزارش جام جم آنلاین ، هم اکنون در سراسر جهان روند واکسیناسیون همگانی علیه ویروس کرونا ادامه دارد و در همین راستا بسیاری از کشورهای جهان تلاش های زیادی برای واکسینه کردن جمعیت خود دارند.

اما با وجود اینکه کرونا در دو سال اخیر جهان را فلج کرده، ضرباتی سهمگین به اقتصاد وارد کرد و جان بیش از سه میلیون و 800 هزار نفر را هم گرفت اما هنوز بسیاری در جهان نه تنها به تئوری توطئه کرونا اعتقاد دارند بلکه حتی واکسن این بیماری را هم نمی پذیرند و به دیگران هم توصیه می کنند که واکسن را نزنند.

هم اکنون در سراسر جهان جریان هایی موسوم به جریان های «آنتی وکس» و یا همان ضدواکسن راه اندازی شده و کار به جایی رسیده که برای آن تجمع اعتراض آمیز هم برگزار می شود.

افراد زیادی نیز به روش های مختلف سعی می کنند دیگران را به این تشویق کنند که واکسن نزنند.

اما مخالفت با واکسن کرونا عاقبت خوبی ندارد.

نمونه اش همین توئیت هایی است که در ادامه عاقبت مخالفت با واکسن را نشان می دهد.

مردی آمریکایی در نخستین توئیت خود نوشته که هرگز واکسن آنفلوآنزا نزده و کرونا را هم نخواهد زد.

سپس در توئیت دوم زینک و ویتامین دی را برتر از واکسن کرونا توصیف کرده است.

این مرد در سومین توئیت خود به این اشاره می کند که نه کرونا گرفته و نه واکسن آن را تزریق می کند.

اما توئیت چهارم بسیار تکان دهنده است. فردی که خود را دختر این مرد معرفی می کند اینبار به جای او توئیت زده است. او در توئیت خود نوشته که پدرش به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده است آن هم در حالی که این مرد بیماری های زمینه ای نداشته و در اوایل دهه پنجاه زندگی خود بوده است. این دختر در ادامه توئیت نوشته که می داند پدرش درباره واکسن چه توصیه هایی به دیگران کرده اما حالا او از دیگران خواهش می کند که واکسن را حتما تزریق کنند.

عاقبت مخالفت با واکسن کرونا (عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها