جام جم آنلاین اصفهان؛ امید علیاصغری با اعلام این خبر گفت: از این پس پرونده در روند صدور پروانه ساخت، گردش فیزیکی ندارد و با ثبت درخواستی که مالک خارج از شهرداری انجام میدهد، کارتابلی برای او تشکیل میشود. بر این اساس مسئولان مناطق نیز تمام امور مربوطه را به صورت سیستمی انجام میدهند.
وی افزود: برای اجرای پروژه حذف فیزیکی پرونده مناطق، کارشناسانی از جمله تیم مدیرکل سرمایه انسانی، مدیرکل نوسازی و تحول اداری، مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی و معماری به همراه تیم همراه مدیر معاون هر منطقه، رئیس دبیرخانه شهرداری مرکزی، همچنین تیم حوزه شهرسازی الکترونیک در مناطق پانزدهگانه حضور پیدا کرده و موارد آموزشی تبیین شده را به مسئولان مناطق آموزش دادند، دوره بعدی این آموزش هم توسط تیم شهرسازی الکترونیک انجام شد.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت نظارت بر امور سیستمی اظهار کرد: یک تیم کارگروه از جمله مدیر منطقه، مسئول معاون شهرسازی، معاون مالی و مسئول امور اداری و از شهرداری مرکزی نیز تیم شهرسازی الکترونیک و شهرسازی مرکزی تمام امور مناطق پانزدهگانه را کنترل میکنند.
به گفته وی مسئولان مناطق پس از این که پروندهها را به صورت کارتابلمحور بررسی کردند، باید دسترسی شهروند را پس از ثبت درخواست و تأیید کارشناس باز بگذارند تا شهروند با تسلط بر صفحه کارتابل بتواند مدارکی که نیاز دارد را اضافه کند.
علیاصغری با اشاره به پیشرفت مناطق در سیستمی کردن خدمات شهرداری، خاطرنشان کرد: شروع این پروژه از منطقه ۱۲ بود و به همین علت این منطقه را در این عرصه پیشگام میدانیم، اما در حاضر همه مناطق با حمایت شهرداران و پیروی از دستورالعمل کارشناسان، پیشرفتهای چشمگیری داشتهاند.
/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد